Good morning Borås!


Good morning sunshines! Vilken härlig dag, ha! Några minusgrader och strålande sol. Man blir på så bra humör dessa mornar!! :)

Var nyss i skolan och planerade mina mål för denna termin. Det blir tufft. Men vad gör man inte? Inom drygt tre veckor skall min ansökan till gymnasiet vara klar, så det gäller ju att jobba på ända bort till slutspurten i maj. Happ, har ni det bra? Jag har det super. Lägger in en outfit-bild som jag inte gjort på länge. Och det blir nog ett tag tills nästa kommer igen haha! Skolan ni vet... Men om detta blir det sista inlägget på länge önskar jag er en fantastisk start på skolan/jobbet/det nya året. Och kom ihåg, jobba emot motgångarna, ni är starkare! Puss!

Stickad tröja utan ärmar - Lindex Gbg, svarta byxor - Gina, brillor - Spanien + ringar och smycken.  

Kommentarer
Postat av: soffi

åhhh du använder armbanden! glad jag blir!! :)<3

2012-01-17 @ 18:57:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0