MORNING

God morgon allesammans! ♥

Sitter i soffan med en kopp te i handen och ska alldeles strax hämta frulle. Trött som bara den & kunde inte somna om i morse. Vaknade rätt tidigt och eftersom jag såg på Spider-man igår som tog slut nån gång före ett så är jag dötrött. Sen tog det också ett tag innan jag somnade. Men jag tycker filmen var grymt bra iallafall.
För övrigt har jag inte hunnit göra så mycket idag. Min och pappas underhållning har varit earthcam.com/newyork.

Kom på en sak igår medan jag kollade på Spider-man. Jag ligger nog för mycket efter i skolan och borde ta och plugga idag. Var sjuk i fredags och kunde inte redovisa de tre steg som skulle vara redovisade. Så snart får jag sätta fart! Help me...

såhär trött är lilla jag idag

Kommentarer
Postat av: Emma

naaww, så liten du ser ut! :)



blir det nån gympa ikväll eller skippar vi det?<3

2011-03-13 @ 15:13:15
URL: http://fotoavemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0