JAG LEVER!

Halllooj! Har precis stigit ur varma duschen & tagit på mig myskläder och ska strax sätta på TSLOTAT. Är helt utmattad och slut efter en rolig dag.

Vi red i Roasjö och jag kände mig mycket bekvämare med hästar idag än vad jag gjorde förra året, hehe.. Då höll jag på att trilla av, stigbyglarna från fötterna lossnade och jag var totalt LIVRÄDD. Men nu gick det oväntat bra faktiskt. Och det var så grymt kul, mycket bättre än förra året!


tog inga bilder där så jag snodde en mobilbild från emma. vi åt kladdkaka på bussen hem & jag blev övermätt så nu sitter jag här och har ont i magen. ALDRIG mer kladdkaka! (bara om nån vecka eller så, haha..)


Kommentarer
Postat av: Julia

Har frågestund på bloggen och skulle bli jätteglad ifall jag fick några frågor! :D Jag ber om ursäkt om du inte ville ha några sånna här komenatrer! :)



http://laughloveandlive.blogg.se/2011/march/fragestund.html#comment

2011-03-03 @ 15:48:13
URL: http://laughloveandlive.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0