Det går bra nu

Hello sunshines! ♥

Hur mår ni? Jag mår primaaa! Har nyss ätit carbonara alá julia&hanna och det blev himlans gött! Det trodde jag verkligen inte, haha nästan som om vi borde bli kockar. :) Men hur som helst, skolan gick asbra idag!! Redovisade engelskan och pluggade hyffsat bra. Jippii, jag har börjat plugga ingen! Hur glad som helst, haha

Juste!, tänkte på om jag kanske ska skaffa den efterlängtade kategorin "dagens outfit". Vet att några av er har viljat ha den så jag kanske gör så... Eller kanske till våren? Då de SJUKT snygga kläderna kommer, och då man orkar mer.. hehe

Men nu hinner jag inte sitta här, hörs när jag har något intressant på tråden, Puss hej!

bild från arkivet! det var i slutat av sommaren 2009 & kom ihåg att den kvällen var så kul...

Kommentarer
Postat av: Juli

Hhahhahahahah, så kul var det ;D

2011-03-14 @ 21:54:29
Postat av: Hanna

Verkligen! Hahahahhahahahaha<3

2011-03-15 @ 06:23:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0