Goooood moooorgon!

Vad ska man hitta på idag? Hmm.. Sova, vila, dricka vatten, äta isglass, äta penicillin och ipren, vila och vänta på att dagen ska ta slut. Så har det nu varit i fyra dygn! FYRA! Tror ni jag har tröttnat? Tro inte nått annat, jag vill inget annat annat än att bli frisk just nu (fast nja, hihi). Eller iofs är jag nästan frisk men jag kan ju inte göra något annat eftersom jag vill inte riskera att smitta någon.


det är ju inte så att man längtar tillbaka till sommarn när man kollar på bilder och fina sommarbilder kommer upp. ååååhh vad jag vill ha sommar! bild tagen i opatia när det var sjukt höga vågor. man  ser inte hur höga vågorna var där pga ljuset, men vinkla bak dataskärmen lite så ser man nog. ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0