Fortfarande sjuk...

Goder morgon!

Hur mår ni? Jag kan bara säga att jag fortfarande är sjuk. Har varit täppt nu i två dagar, slem i halsen och nu har jag tinnitus. Åh, när ska jag nånsin bli frisk? :( Detta suger!

Jag har också börjat oroa mig lite inför skolan nu eftersom jag har varit för sjuk att jag inte har kunnat plugga. Så nu ligger jag efter i allt då. Kanske börjar plugga idag då, om jag orkar. Ett måste är att plugga imorgon iaf!



hittade en massa gamla brev nyss & just domma är från Sofia! Sååå gulligt! Kom ihåg när vi alltid skrev "Tusen, miljoners, driljoners, miljaders kramar". ♥


Kommentarer
Postat av: Äma , tåhåhåå :)

aww hanni, kruuua på diiig äälskiiii!<3<3<333

2011-02-05 @ 12:34:13
URL: http://fotoavemma.blogg.se/
Postat av: soffi

åhhhhhh! Jag kommer också ihåg det! naaaaws och bli frisk nu så vi kan träffas o sola! :D<3<3<3

2011-02-06 @ 01:19:25
URL: http://suffepowahh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0