I'm staying home

Hej bloggen!

Halsonten igår gick sedan över till feber och förkylning. Inte bra läge här alltså..! Imorgon skulle vi egentligen haft redovisning i wake up, men eftersom alla tre varit sjuka i veckan blir det förmodligen på måndag. Kommer nog inte till skolan imorgon heller och det skulle bli lite knepigt om redovisningen hade varit imorgon ändå, hehe. Allt vi jobbar med finns på min data och om jag stannar hemma blir det inte så lyckat.

Får ta och vila upp mig under helgen så att jag kan komma på måndag. Ska förhoppningsvis träffa bästavän i helgen också! Julbak och en massa mys... :)

Hörs när jag piggnat till lite! Nu får jag äta Alvedon, Advil, ibumetin och allt vad det heter.. Första december-kramar till er! Take care!

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0