Gamleby



hanna, emma, ida










haha, posaaarN!;)












Sådär, nu har ni fått ta del av lite vad som hänt under denna vecka. Som jag sa tidigare - har haft sjukt kul! Det som var lite mindre bra var att jag var trött nästan hela tiden. Sista dagen, på redovisningen i sjölden, var jag på gränsen till att somna i slöjdsalen, haha. Nästan alla låg där på bänkarna och var döda. Och ni! Ni borde springa till närmsta affär och köpa vindruvor som man doppar i Nutella. Så sjukt gott!

Fler bilder kommer under nästa vecka. Pussar

Kommentarer
Postat av: Emma :)

NEEJ SAKNAR REDAN! :((((



Vindruvor och nutella, bless the broken road (nya gamlebylåten), min gigantiska tröja, kladdet på bilden, det sjukt pinsamma som hände mej (hur fan kan jag sakna det egentligen? XD ahahha)



GAAAAAH kommer längta som fan i 1 och ½ år innan vi få rkomma dit igen :'(<33333

2010-09-19 @ 21:17:26
URL: http://fotoavemma.blogg.se/
Postat av: LINNEA I 8.5

Ta bort bilden med mig när ni sjunger kareoke! Annars anmäler jag.

2010-10-23 @ 16:27:54
Postat av: Hanna

Sv: men lugn jag ska-.- man ser ju dejj ändå inte? Assåå dahhhh??

2010-10-25 @ 20:02:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0