6 APRIL

Hej allihopa!!

Har varit lite off från bloggen idag, och det är helt och hållet för att jag inte haft lust att blogga. Efter jag hade kommit hem från Emma, ville jag helst koppla bort datorn, msn och allt och sedan bara vara hemma med familjen. Min mami som är sjuk har tagit hand om lite. Sedan gjorde jag och syrran lite gottis, chokladdoppade jordgubbar. Så himla gott! Åt dom medan vi kollade på Lejonkungen, hihi våran favorit-film en gång i tiden. Så har haft en riktig mysig kväll.


Har nog den mest underbaraste familjen! ♥

Kommentarer
Postat av: Shiko

Godmorgon. Är du intresserad av att ha chansen att vinna 500kr i presentkort på H&M+en hemlig present?

Isåfall, kika in min blogg och läs tävlings reglerna.



/ Kram!

2010-04-08 @ 10:34:07
URL: http://shikos.blogg.se/
Postat av: F I L I P P A

är det din syrra till höger? vad heter hon och går hon i 8an på KS? xD

2010-04-08 @ 23:17:08
URL: http://filippall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0