Idapida

Nu sitter jag här i fåtöljen med datorn i knät. Ida har precis åkt hem och nu har jag tråkigt. Dagen i skolan var bra, har inte gjort så mycket mer än Jag-kurs 3. Imorgon blir det nog redovisning av engelska eller matte. Får se hur det blir. Jag och Lisl hade det jättekul på bilden. Vi satt och sjöng "Hallelujah". Hihi :)
Iallafall - det var kul med Ida. Efter skolan åkte jag, Ida och Lisa ner till stan och tittade lite. Sen kom vi på att bussen hade gått, haha! Så vi gick in i Södra Torget-kiosken och köpte lite smått och gott. Sen kom bussen efter en liten stund och Ida följde med mig hem. ;)

Vi hörs!♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

Helt okej här :)

Hittar du på då? :)



TACK! :)

2009-09-09 @ 19:08:38
Postat av: MAHSA'

kurs 3? shit har ni redan börjat med redovisningar & skit :o?

2009-09-09 @ 19:19:54
URL: http://mahsat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0