Svaren till Frågestunden!

Nu har jag kollat igenom era frågor och här kommer alltså svaren♥


vart handlar du?
Svar: Mat? On Ica ;)


vad använder du för shampo?
Svar: TRESemmé.


Vad är dtt besöksrekord och hur många läsare har du i snitt per dag?
Svar: Mitt besöksrekord är 150 än så länge och mina läsare per dag är ungefär runt 30 stycken.


Vilka okända bloggar läser du varje dag?

Svar: Era bloggar, såklart!


Säg tre saker du inte kan klara dig utan.
Svar: Förutom min familj och vänner är det nog min mobil, dator och kamera.


Vad är din inställning till killar?

Svar: Dom är väl som alla andra människor eller? ;)


vem är din idol?

Svar: Min idol... Det var en svår fråga! Jo, pappa är min idol :)


skulle du tänka dig att leva utan bild?
Svar: Bild? :)


vilken tatuering skulle du vilja ha om du var tvungen och var? :P
Svar: Det vet jag faktiskt inte. Något litet isåfall, kanske en fin mening eller ett litet hjärta. Då skulle jag nog vilja ha den i nacken :)


Ska du se Avatar?
Svar: Nja, får se. Har inte hunnit kolla på trailern än så jag vet inte riktigt vad den hadlar om.


vilka länder har du varit i? :D
Svar: En hel del! Danmark, Österrike, Tyskland, Kroatien, Italien, Vatikanstaten, Slovenien, Thailand, Förenade Arabemiraten mfl.


vilka bloggar följer du?
Svar: Fokis och era!


vart skulle du vilja pierca dig någonstans?
Svar: Vill inte pierca mig alls. Men om jag var tvungen skulle jag gjort ett till hål i örat! =)


Vad tyckte du om vinnarlåten i idol?
Svar: Den är  U N D E R B A R !

Sådär! Hoppas att ni blev nöjda med svaren ;)

Kram!


Kommentarer
Postat av: julia/floow

Tack

2009-12-18 @ 20:42:22
URL: http://floows.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0