göteborg

Hej allesammans!
Kom hem från Göteborg idag.  Det har varit helkul!
Ja.. vart ska man börja? 
Vi kom till gbg vid kl halv 4 igår. Vi gick in på Nordstan. Jag och Julia sprang runt i flera affärer och det var riktigt varmt.
Jag hittade ingenting, men Julia hittade en snygg Guns'N Roses T-shirt på JC. Efter ett par timmar åkte jag, mamma och Julia hem till Ingrid (moster). Vi hade det riktigt trevligt på kvällen och vi var riktigt trötta efter all shopping.
Idag åkte vi till Allum och shoppade. Jag hittade inte så mycket.  Boken "Om jag kunde drömma" fick jag tag i. :) 
Vi gick där ett par timmar. Jag gillar egentligen inte att shoppa, men nån gång kan man ju göra det! :)  Det har faktiskt varit jättetrevligt!
Ha det bra! 

/Hanna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0