Ligger o läser...

Helloo bloggen!

Ligger i sängen och känner mig inge bra alls.. Ännu en förkyldning på gång vilket jag tycker är fullständigt onödigt och vid helt fel tidpunkt. Nästa vecka är det två viktiga föreläsningar i skolan, plus en redovisning som nästan är ännu viktigare. Dåliga tider alltså. Men men, ska försöka plugga på så gott som jag kan och även gå till skolan. Viktiga dagar som jag ska ta vara på och icke slösa bort!

Annars då.. Ni mår bra? Det hoppas jag verkligen att ni gör för detta är verkligen inte kul. Att ligga och plågas av en fruktansvärd förkyldning, usch... Får hoppas jag frisknar till snart! Kramisar

PS. Bloggar endast från mobilen nu, så bilderna blir lite halvdana! Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0