TJENNAA


Holaaa! Mitt humör är på noll just nu & är ganska så irriterad. Min loggbok blev (förmodligen) stulen idag, och där i har jag allt med skolan att göra. Veckomål, betyg, terminsplan, arbetsuppgifter, grupper m.m.

Jag är HELT säker på att jag hade med mig den upp till kurs-WS där jag satt i någon timma innan jag skulle på KP. Och då var loggboken borta. Då har någon tydligen snott den. Fråga inte varför man snor något sånt, det är bara idiotiskt. Så schemat jag hade skrivit på morgonen slank iväg, hade ingen aning vad jag skulle göra. Dagen har bestått av att leta och fråga lärare och elever. Tycker det är assnällt av vissa lärare som letade över hela skolan!

Jaja, får la betala 150 spänn för en ny. Jättesmart av den som gjorde det. Har man ingen bättre fritid än så? Alltså jag blir så frustrerad... Men med musik och en glass blir det mycket bättre! Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0