Mina vänner är underbara! <3

Hej!

Inatt, för femton år sedan, kom lilla jag till världen. Nu, efter femton år, sitter jag här och kämpar mot den fruktansvärda halsonten och förkyldningen. Te, te, te!!

Några som gjorde min dag var mina underbara vänner. När vi hade kommit till södra för att vänta på våra bussar hem var jag helt slut och sa "Åååh, nu måste jag vänta aslänge på bussen!! Ahhhh min hals!!". Ida frågade vad jag sa, men jag snyftade bort det och började gå mot min busshållsplats. Men nej, då drar Ida och Emma mig i armarna och säger att vi ska gå nånstans. De drar även med Angelica (som fyllde år i måndags) och gick iväg med oss. Fattade ingenting, men tyckte det var jättekul! Vi kom iallafall fram till Laserdome och körde. Wihoo, kom tvåa! Sedan fick vi presenter och annat, supergulliga vänner jag har! Tack för att ni gjorde min födelsedag fantastisk ♥

Sen stack jag hem, och då gav mina underbara föräldrar mig en iPhone 4! Sen fick jag smink, blundstone, kläder, smycken m.m. Tack för dagen alla! Ni förgyllde den!



Ida hade tur och vann ett frispel när man skulle pricka skålar med "poker-marker". (bilderna är tagna från idas blogg!)


Kommentarer
Postat av: Ida

Du är underbar!<3<3<3

2011-10-22 @ 11:35:00
URL: http://thelifeaboutmyself.blogg.se/
Postat av: Emma

Mina fiiina, grattis igen och hoppas du får massa presenter och glöm inte att äta kladdkaka idag, hihihihi!<3<3<3

2011-10-22 @ 13:36:17
URL: http://fotoavemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0