IPHONE 4S


Som de flesta vet har den nya iPhone 4S lanserats! Jag och Emma provade den i affären igår, men de hade inte ställt in "röstmemon" riktigt, så vi fick inte riktigt reda på hur det gick till..

Men när jag var på tjejkväll lite senare på kvällen fick jag sms av pappa på engelska. Fattade inte varför, men sen när han hämtade mig hade han köpt en iPhone 4S, och då fick jag se hur det nya röstmemon-systemet funkade. Och det är riktigt nice! Man ba "Text Hanna "Hi Hanni, how are you?" och så skriver telefonen automatiskt. De har inte fått in svenska än, men snart så!! :) Man kan göra nästan allt genom att säga typ "What's the weather today?" så kan det komma fram "Put on your raincoat", till exempel...

Så vad tycker jag?!
Den är grymt cool, bättre kamera och fler nyheter. Men det känns inte så nödvändigt just nu med en 4S. Väntar på femman isf! Plus att jag klarar mig lika bra med min underbara fyra, hihi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0