Äntligen fick jag sova ut ordentligt!

Har precis vaknat upp ur diverse drömmar och tankar.. Klockan står på halv elva och det är tisdag! Vi har nämligen hemstudiedag vilket jag är jätteglad över! Snart blir det la att hoppa upp ur sängen och äta en stor frukost. Måste hinna ta en dusch och sen får jag la plugga lite innan jag sticker mot Anna för plåtning(?). Ida, Anna och jag ska vara modeller för ett smyckesföretag som Emma fotar för. Visst är hon grym?! Hennes karriär har redan börjat! :)

Men kanske borde ta o gå upp nu så jag inte stannar i sängen alldeles för länge.. Hehe! En sak som jag älskar är blogg.se's App. Hur grym som helst! Men måste kila! Byebye


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0