Skola imorn...

Tjenna folket!

Hur mår ni? Jag mår finfint. Har just ätit världens godaste kladdkaka i världshistorien, jag skojar inte. Nutella-kladdkaka typ. Greta & Anna i stan hade gjort en sådan och visat på bloggen, så mamma hade gått till Hjärterum och frågat efter recept (samma ägare som G&A). Vi fick inte receptet till hundra procent, utan vi fick det lite på måfå. Men gud så gott!

Kom hem från Sofia för en stund sedan. Hängde nere på kortegen igår, aschill men kallt. Vi gick ju barbent när det började bli kallt på kvällen.. Men det fixade vi med filtar och barnfilmer när vi kom hem! Så mysigt. :)

Kom också på att det är skola imorn. Gaaah, jag dör på skolan! Måste plugga men min hjärna fattar ju NADA längre?!?! Måste ju ta upp matten ändå, så.. Wish me good luck.

bild från deras blogg


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0