HEELG!

Guuuuuuud vad härligt med helg! Nu ska jag bara va, göra absolut ingenting och bara ha det gött. Även om jag hade en kortvecka i skolan (två dagar. sjuk resten av veckan) så är jag så himla glad att det äntligen är helg. Tråkigaste skoldagarna nånsin typ... Fast dagen idag var rätt ok, haha.

Nästa vecka blir också en kortvecka. Vi går måndag-onsdag och sen är det mini-lov till tisdag. Hur gött?! Skolan tar verkligen kål på mig nu och jag pallar inte en dag till... typ! :P Tur att sommarlov finns.

En liten bild på pappa när jag hade spillt ut kaffe på honom.. Men han var lika glad för det!


haha goding!

Kommentarer
Postat av: Soffi

Hahahah nämen söt!<3

2011-05-27 @ 21:47:53
URL: http://suffepowahh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0