Halsen dödar mig

Vad ska jag säga? Går och blir sjuk när värmen (och helgen!) kommer tillbaks. Halsen dödar mig. VAD SKA JAG GÖRA???? Halsont är en av de värsta sakerna som finns, typ... Kill me?! :(

En sak som glädjer mig är att det är fredag + allt godis som finns här hemma. Mums! :) Ikväll blir det myspys och att kolla Twilight som kommer på TV. Tänkte passa på och se den när jag har en hel bok framför mig att läsa. Och den är på ENGELSKA. Hah, och jag som hatar att läsa på svenska...

Önskar er en fin fredagskväll! Skriver kanske senare, pusspuss ♥


jag när jag kom hem. halstabletter nu!!!!


Kommentarer
Postat av: Soffi

Så fin är du cheyen!:)<3<3

2011-05-07 @ 01:49:22
URL: http://suffepowahh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0