Bildlöst inlägg

God morgon allesammans. Förlåt för usel uppdatering, men jag hatar att blogga utan bilder. Försökte mms-blogga igår men tydligen gick inte det heller.. Nu får jag ta och blogga via safari istället, alltså utan bilder. Tråkigt, ellerhur?!

Ska kanske berätta lite om gårdagen? Jo, jag och familjen gick på Pirates-premiären (premiären i USA var först igår natt) där vi först såg röda mattan med alla kändisar haha. Sen backstage! Ni får se bilder senare... Träffade även

Aminat från top model i stan. Fett trevligt! :)
Nu är det dags för att strosa runt på stan igen och försöka hinna med allt vi inte har gjort än. Imorgon kväll är det dags att bege sig mot flygplatsen igen. AFSHJDKDL, jag vill inte hem!! Vill stanna kvar här för evigt. I love NY.

Bilder från premiären. OBS!! DÅLIGA KVALITÉ BILDER PGA BLIXTEN I MÖRKRET!!


papi och


lady gaga var där


.. och elton och justin bieber

Fixar tydligare bilder senare! PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0