1/2 hemstudiedag

Hallå gott folk!

Allt bra eller? Jag mår rätt bra, men är sjukt trött. Som tur var så var det halv hemstudiedag i skolan så vi slutade elva. Fett med gött alltså.

Annars då... Jag sitter och trökar lite smått. Har precis stigit ur duschen och kollat på några gamla avsnitt av TSLOTAT. Snart blir det la att plugga lite till matteprovet på tisdag. Om jag orkar, höhö :P
Och justja, kom på nu att det är nästa vecka vi åker. Nästa vecka!! Helt stört... Nyss var det liksom "bara" två månader och nu är det nästa vecka. Shit vad tiden går fort. Då är det typ snart jag ska välja det tuffaste valet i mitt framtida liv? Typ?

Hörs sen, puss puss ♥

detta blir min kompis idag! poss på den

Kommentarer
Postat av: :)

vad är det för val du ska välja? och vart ska du?:)

2011-05-04 @ 22:10:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0