Klänningen



Såhär såg min skolavslutnings-klänning ut. Fastnade direkt för den när jag kom in på Forever 21, men väntade ett par dagar innan jag köpte den. Ett riktigt kap! Skorna hade jag dock inte på asvlutningen. Det regnade ganska mycket så det fick bli mina hunters istället.

Bilder på pumpsen får ni senare, lyckas inte fånga dem så bra på bild... Men dom är så dödligt snygga! För att besrkiva lite kort, gladiator-inspererade med en stor 12cm-klack. Och några små "nitar" vid sulan ungefär. Ska försöka ta någon bild senare!


Kommentarer
Postat av: Isabel

Vilken übersöt klänning!! :)

2011-06-13 @ 22:33:23
URL: http://vivalavida.blogg.se/
Postat av: Emma

Det där var den finaste klänningen jag sett på läääänge! Kan inte du sälja den till mig? Haha, letar skolavslutningsklänning från forever 21! Vet du om dom har kvar exakt den modellen? Skulle vara hur snällt som helst om du svarade i ett inlägg! Kram :)

2012-05-30 @ 01:54:41
Postat av: Anonym

Kan inte du länka den klänningen från forever 21s hemsida? :)

2012-05-30 @ 12:36:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0