1a juni

Hej bloggen!

Vet ni vad jag kom på nu? Det är ju första juni idag & första sommardagen! Det firade jag och Juli med amerikanska pannkakor med glass, chokladsås och ett stort glas mjölk. Mmmm, galet gott. Vilken bra kväll!

Förövrigt har dagen varit rätt OK.. Det var skoljoggen och jag fick faktiskt väldigt bra resultat. Drog med Dian på en riktig joggingtur och vi sprang i mål strax efter de första målgångarna i årskurs åtta. Bra ellerhur?! Hade egentligen tänkt att gå hela rundan, men så tänkte jag att jag kunde jogga lite lätt och gå lite då och då. Men sen blev det springa för hela slanten (förutom mördarbacken och i andra backar) och det gav ju bra resultat. Nöjd med min insats!

Vad ska ni hitta på en fin kväll som denna? Dessvärre är det fruktansvärt kallt ute. Var och kollade för några minuter sedan och då var det bara 14.. Men solen får man tacka för!

Ha en riktigt bra kväll! Puss ♥


döööör så gott!


Kommentarer
Postat av: anna

Skulle du inte flytta från borås isåfall kommer det att vara synd att du flyttar:(

2011-06-02 @ 10:48:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0