En outfit


Tröja - JC , Tunika - Gina Tricot , Cykelbyxor - Lindex , Hunter - Jolina + tre megastora ringar som jag sedan tog av hehe..

Idag slängde jag på mig en snabb outfit innan jag drog till stan för att fika. Hade asbråttom så jag hann varken duscha eller käka frulle. Först var det tänkt att jag skulle träna men hade rätt så rejält ont i huvudet, så jag valde att få träffa Ewelina. Efter fikat knallade jag och mami runt i stan en sväng, hämtade bland annat lite svartvita bilder från New York som är förstorade och nu ska upp i vardagsrummet. Blir prima ballerina!

Kommentarer
Postat av: Anonym

vart köpte du den bruna tröjan?:)

2011-07-27 @ 20:14:01
Postat av: hanna

sv: står under bilden, den kommer från JC:) vet dock inte om den finns kvar, var ett tag sedan jag köpte den.. men du får kika! kram

2011-07-28 @ 14:50:51
URL: http://hannajoelsson.blogg.se/
Postat av: Anonym

oj hehe såg det nu:P men fin va den iaf!

2011-07-29 @ 11:33:19
Postat av: Julia Bradbury

Hi Hanna, you look lovely and I always like to see you wearing your Rubber Wellingtons, I love them

Kisses

Julie

2011-09-30 @ 18:03:56
URL: http://juliewearswellingtons.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0