DEVOTE VS BLOGG.SE

Nu har jag bytt bloggadress till http://hannavictoriaanja.devote.se/. Jag har bytt adress ett antal gånger i mitt liv så jag vet ännu inte om jag kommer fortsätta på devote. Jag brukar vara lite velig och går oftast tillbaka till blogg.se. Fördelen med devote är det enkla sättet att ändra designen på (har inte hunnit fixa den än, men har kikat runt lite på devote och det verkar aslätt!)

Nu är det ert beslut... Vad tycker ni? Devote VS Blogg.se?




UPDATE: Nej hörrni, glöm den bloggen på devote. Jag blev så ledsen när jag glömde blogg.se... Haha! Men för att göra det lite lättare så skippa bara den bloggen så slipper jag flytta alla läsare hit och dit (även om statistiken var himla hög på devote?!). Ska inte göra det för komplicerat för er! :) Hoppas ni är nöjda med denna bloggen, annars ska jag ändra designen & hela rubbet! Skeptisk om jag vågar det haha.. Men nu vet ni! Jag ville gärna använda mig av devote, men nej, blogg.se är nog det bästa! Puss!

Kommentarer
Postat av: Fyrkant

Blogg.se!!!!

2011-07-28 @ 17:36:34
Postat av: Hanni

Hahahhahah fyrkant då;) du sa ju att devote var bättre haha., /gummiboll

2011-07-28 @ 17:56:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0