DAG 2 - i Spanien

Hi guys!

Hur är läget? För mig är detta livet. Jag mår så underbart här. Idag har det varit varmt, har legat på stranden och softat. Vi drog senare till Mataró's shoppingcenter. Efter tre timmar åkte vi tillbaka till hotellet, och nu sitter jag här utanför poolen efter ett dopp. Snart är det dags för den underbara middags-buffén. Mmmm, alltid gott! Likaså den enorma frukosten. Livet leker!

Ps. Kommer förmodligen inte upp några bilder nu de närmsta dagarna. Har inte kollat upp om datorerna har minneskort-uttag. Måste ju nämligen ha det när jag glömde sladden till kameran hemma.. Haha smart som jag är. NOT. Men aja, får kolla det imorgon för det orkar jag inte göra nu. Här ska slöas! :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0