Frisk!

Heej bloggen! :)

Nu är jag äntligen frisk! Och det känns hur bra som helst. Hade över 40 graders feber i fyra dagar och även en inflamation i halsen så nu får jag äta penicillin. Känns iallafall jättebra att vara frisk och att vara tillbaka till skolan igen.

Dagen idag gick ganska segt i skolan. Fick ganska mycket gjort i min tidning, och det är ju bra. I slutet blev det ganska flumm när jag fann Lisa och Ida. Gött slut på det hela. :D Sen stack jag hem och kollade på Harry Potter med Julia och åt sedan tacos som lite fredagsmys. Ikväll vet jag inte vad som händer, får hoppas att det kommer något bra på tv haha.

Ha en fiiiin kväll! PUSS♥


Kommentarer
Postat av: lisa

hahah jaa är ty p alltid på flumm i skolan nu för tiden :P

2011-01-14 @ 22:15:38
URL: http://luunndh
Postat av: hanna

sv. hhahhaah liiiiisa!:)

2011-01-15 @ 09:41:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0