WAKE UP!


Haha en liten del av våran redovisning vi hade igår och i förrgår. Vi hade inte bara film, utan vi hade bildspel, powerpoint och massa fakta. Tycker det gick himla bra på föreläsningarna!! :) Igår skulle vi även köra föreläsningen för våran årskurs. Shit vad nervös jag var i början..! Man vill ju inte göra bort sig för alla ens vänner, haha! Men efter de första meningarna blev det bra. Filmen fick vi bjuda på, trots att det var riktigt pinsamt..

Nu ska jag iväg och genrepa på Folkan! Är lite sen så får skynda mig, puss puss!!

PS. Sorry för den usla kvalitén... Vet inte hur man ändrar det på Youtube

Kommentarer
Postat av: Johannes

Åhhh! Jag ville ju se eran redovisning! :(



Ni får ta å redivsa för mig nån annan gång! :)

2011-12-09 @ 21:28:03
URL: http://johannesfoto.blogg.se/
Postat av: Denise

Svar: Hej! Klänningen heter "Clary dress", men tyvärr så verkar den vara slutsåld på både hemsidan och i många butiker. Det du kan göra är att ringa runt till olika butiker och fråga om den finns kvar (ibland kan man ha tur) annars så har jag sett att det är ganska många som annonserar ut just den klänningen på t.ex. tradera. Hoppas att det räcker som svar och att det hjälper dig :) Lycka till!

2011-12-11 @ 14:40:15
URL: http://denise.spotlife.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0