2011

Nu börjar 2011 lida mot sitt slut. Därför tänker jag sammanfatta året med bilder som jag har gjort de senaste åren. 2011, för mig, har framförallt varit ett känslomässigt år. Mycket har hänt, både bra och dåliga saker. Men jag har insett att man måste göra något åt problemen. Och även gå vidare. Det vill leda till något gott, det har jag märkt nu.

MEN, jag har gjort en himlans massa roliga saker detta året. Jag har t.ex varit i sammanlagt sju olika länder, jag har förbättrat mig i skolan och jag har hittat på massa roliga grejer med mina vänner. Just nu är livet nästan perfekt och jag hoppas innerligt att nästa år, blir lika perfekt som idag.

Tack för alla fina stunder jag fått detta år, tack för alla oförglömliga minnen... Tack för alla som fått mig att känna mig hel!

Nu väntar ett nytt år. Det innebär att få en ny chans. Det innebär att inte tänka "tänk om..". Det innebär att bli en bättre människa. Vi alla vill ha ett bra år, så se till att göra 2012 till det bästa möjliga.

Januari


var uppe på ghotia tower och åt deras berömda räkmackor



var sjuk i veckor.. fick ta prover efter prover, penicillin efter penicillin.


Februari



heldag på universeum med soffi




hälsade er alla hjärtans dag med denna bild


Mars


var i roasjö och red med skolan



skrev att solen hade kommit till borås...



...men försvann lika fort



första glassen ute i vårsolen


April


sol



påsk





åkte till New York







Juni


liseberg med min goding




sommaroutfit



såklart åkte vi till öland. midsommar!



ingen sommar utan jordgubbar!




åkte utomlands igen



calella



jag och syrran i frankrike



hehe, på gatan i baaarca



var på orust med min soffipropp



hängde på torsdagskvällarna


Augusti


jag lade in lite instagram-bilder



någon dag innan skolan




lite lagom brun efter sommarn


September


månaden då alla gick och käkade bullar på statoil. gratis är gott!



var i gamleby!



blev fotad av emma till smyckesföretaget rosaprickar.se



firade flera födelsedagar


November


pluggade mycket



gick på midnattspremiären/förhandsvisningen av Breaking Dawn del 1!



spelade in filmen till WAKE UP.. plugg, plugg, plugg!


December


den stora dagen - då vi skulle ha föreläsning för skolan



julafton


Ha nu en kul kväll! Vi hörs nästa år igen, pussar och kramar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0