YESTERDAY

Hallå bloggen!

Det blev ingen bloggning igår eftersom jag kom hem rätt sent och orkade inte sätta mig framför datorn och börja blogga. Ska strax äta frulle efter jag bloggat klart.

Gårdagen spenderades med underbara Sofia. Vi bestämde oss för att cykla ner till Almenäs och sitta på en filt där och chilla. Vi tog med oss kladdkaka, marchmallows, frukt och cola. Så det fick bli en liten picknick och vi satt där i flera timmar och bara pratade och tog det lugnt. Men vi hade ett litet problem när vi kom fram, hehehehe. Vi hade glömt skedar, haha PANIK! Fick äta allt med händerna men det gick bra det med. ;) Sen cyklade vi till en mac för att pumpa luft i cykeln jag hade och sen raka vägen hem. Snacka om perfekt dag. Underbar är du!

Nu blir det dåliga bilder från min iPhone-kamera. Lägger in dom som Sofia tog med sin iPhone 4 när jag fått dom skickade. Dom blir extremt mycket bättre. Mina är kassa...



några minuter efter bilderna togs kom varma solen fram och var framme typ hela tiden. jättemysigt ♥


Kommentarer
Postat av: Sofia

Loveu<3

2011-04-22 @ 19:16:08
URL: http://suffepowahh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0