Vad sjutton hände egentligen?

Hej! Tänkte bara berätta vad som hände med mig och Sofia igår. Vi var och cyklade vid Rya Åsar och skulle precis köra ner för en backe. Hur brant som helst också (ni vet, man kan ju se över typ hela borås där uppe!). När vi väl körde ner så märkte vi att dom inte hade sopat i mitten av backen, då det var som brantast.

PANG! Så låg vi där helt döa och jag for panikslaget upp o började springa. Jag visste la inte vad jag höll på med. Hur som helst så låg Sofia under cykeln men lyckades ta sig upp och sprang efter mig med. Blod på kropparna, chockade och smärtan som var som nålar.

Sofia kunde inte se efter ett tag, helt svart och jätteläskigt. Efter vi skrikit av vår smärta en stund haltade vi bort till en bäck för att tvätta rent såren. Tyvärr gick det inge bra så vi fick återvända hem, haltandenes med två cyklar släpandes efter. Nu är iaf mitt ass jättesnyggt, två handflator stort sår. Helt sjukt. Men det bästa var att vi inte bröt nacken eller slog i huvudet. Vi kunde ju faktiskt dött där! Men som sagt, tur i oturen.

Nu mår jag inte jättebra, kan varken sitta eller gå. Jättekul.... Aja, är glad att jag lever iallafall. :) Bilder har vi, men jag tror verkligen inte att ni vill se dem. Sjukt äckligt och läskigt. Och justja, Sofias splitternya iPhone 4 gick sönder i tusen delar på skärmen. Ni borde tycka synd om oss invalidos?!?

Kommentarer
Postat av: vickan

KRYA PÅ DIG HANNA!<3

2011-04-26 @ 20:51:58
URL: http://victoriaahh.blogg.se/
Postat av: Anonym

gillade din outfit idag! (ons)

2011-04-27 @ 17:40:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0