En lista

Senaste

Låt du hörde: Rejected love

Film du såg: Grease!

Mat du åt: Italienskt bröd med ost och ett glas mjölk

Kram: Från mamma

Känslan: Glad, trött, smått stressad

Resa: Ryssland

Glädje: Ett chattmedd.

Dröm: Vad var det jag drömde nu igen?! Åh, jag som kom på det för en stund sen.... Hmm, den senaste jag kom ihåg var iaf att jag och min familj + Sofia åkte ett tåg som krashade med en u-båt. Haha, vad tänker jag på egentligen?

Person du träffade: Pappa

Personen du pratade i telefon med: Fick en hel del samtal på bussen... tror det var pappa som ringde senast då.

Personen du fick sms av: Lajsa

Gången du åt 7-eleven korv: Aldrig! Hatar korv, haha

Gången du var utomhus: Nyss

Gången hela din familj åt middag tillsammans: Igår?

Saken du köpte: Förmodligen glass..

Allmänt

Ska bli skoj: Att gå på påsklov denna veckan!! :)

Ska inte bli skoj att: Att ha påskrace i skolan

Sparar till: Inget. Fast sparar lite pengar till USA så att jag kan shoppa en massa

Pålägg som gäller: Ost skinka och gurka, muuums

Önskar att jag var bättre på: Att ha bättre självförtroende

Dagens dryck: Mjölk, vatten

Vad saknar du: Dåtiden

Tre band/artister: Ärligt talat har jag svårt att fastna för artister. Hmmm, om jag får välja nån så är det nog Bengt Bedrup. Haha

Vad har du gjort idag: Varit i skolan, i stan och sprungit

Hur tidigt stiger du upp: Från sex till halv sju på vardagar.

På helgerna: När jag känner för det

Vad ska du göra ikväll: Softa

Hur många timmar sover du per natt: Alltid noga med minst 8-10 timmar.

Vem är snyggast i världen: Omöjligt att bara välja en!

Vad är det för veckodag: Tisdag va?

Bästa saken som hände mig förra sommaren: Svårt, svårt.... Men det var nog Tyskland, Frankrike och Spaniena med bästa familjen.

Favoritplagg i garderoben just nu: Ingen aning

Längd: 166 cm 

Byter gärna garderob med: Ashley Olsen

Byxa eller kjol: Byxa

Senast utlästa bok: Du & du & du

Mitt rum kan beskrivas som: Litet, ljust och svarta möbler.

Mig själv med tre ord (just nu): Trött, mätt, uttråkad.

Jag tränar: Minst 2-3 gånger i veckan.

Jag ville bli när jag var liten: Modell eller jobba på ica

Jag oroar mig för: Att lyckan tar slut

 

Jag älskar: Familj och vänner.

 

Jag hatar: Falska människor

 

Rädsla: För mörker...

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0