Bästa vän!

Hej!

Just nu känner jag mig FÖR mätt och har lust att bara spy, hehe.... Mat på fika på dricka på nutella. FÖR MÄTT. Men hur som haver, träffade underbaraste Sofia idag. Vi lagade bland annat våran egna "Hanna och Sofias kyckling". Haha sicka minnen man har från den maten. Hade iaf hur mysigt som helst! :)

Och som sagt, FÖR MÄTT (tredje gången nu?!?!) just nu. Så nu ska jag väl ta det lugnt o så. Började att plugga tyska för en stund sedan men det är så himla svårt steg. Aldrig har jag tyckt att tyska är svårt, men nu, nu är det riktigt svårt. Så det blir la inte att plugga nu...



Kommentarer
Postat av: soffi

<3

2011-04-15 @ 16:37:32
URL: http://suffepowahh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0