Vi är busiga

OMG vad det regnar! Asså ärligt talat. Jag och Julia har nyss varit ute och sprungit i regnet som två galna grisar, haha. Så ja, nu är vi våtare än någonsin.
När jag och Julia kom in var det tydligen jättepopulärt att springa ute i regnet. Grannarna sprang också ut och la sig i de stora vattenpölarna. Hahaha.


ja, man ser ju inte särskillt glad ut, hehe



Efter vi fotat i ösregnet kom det en störtskur, så vi sprang in med kameran och sprang en långsträcka. Hihi, det var jätteskönt att springa i varmt regn;)


Kommentarer
Postat av: Emma :)

nej guu va gött xD att inte jag kom på den idén xDD men blev rätt blöt ändå för det ösregna när jag gick hem från bussen så.. XD<3

2010-05-20 @ 17:38:06
URL: http://fotoavemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0