SJUK IGEN

Då var man sjuk igen då! Fyfyfy!! =(
Jag har alltid sån otur och blir sjuk innan loven..förra gången var det ju sportlovet.
Nåja, får peppra mig med en massa halstabletter och hoppas på att jag blir frisk tills onsdag då det är Crazy Day i skolan. Jag och Ida som har planerat så mycket!

Hoppas att ni är friska och krya iallfall!
Puss! ♥



*STORT tumme ner för det!*
Ska försöka att inte röra mig ur fläcken från sängen. Måste blir frisk! Så nu har jag fixat mig en liten betjänt, hihi. Syrran min! ;-)

Kommentarer
Postat av: sofia

jag med! :( krryyyyya! :)<3

2010-03-27 @ 11:12:38
URL: http://suffepowahh.blogg.se/
Postat av: ida

hoppas du blir frisk gumman<3 vi kommer se bäst ut på crazy day ju! hoppas du inte är sjuk då :( puss<3

2010-03-27 @ 11:42:44
URL: http://thelifeaboutmyself.blogg.se/
Postat av: Emma :)

aawh stackarn :((<3



Krya på dej, du måste verkligen komma till skolan i veckan så jag håller tummarna för dej :D<3

älskar dej leftish :)<33333333333333333 pöööwzz<3

2010-03-27 @ 19:17:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0