Home!

Efter en lång bussresa var man då framme i Borås igen. Det har varit otroligt kul! Jag och Ida skulle kunna stanna en vecka till..hehe.
Hade världens bästa rumskompisar också. I promise. Så det var nice! ;) Det var bara tråkigt att Elin blev sjuk igår. Men hon blev nog bättre idag. ^^

Eftersom jag nu inte kommer på vad jag ska skriva, så visar jag allt i bilder istället. Ännu roligare också! ;)


All packning



Inne hos Linn&company


I bowling-hallen.






Emma :)


Jag och Ida som precis hade hoppat ut genom fönstret. Hihi. Sen fick vi en annan ny rumskompis också, haha!

Imorgon lägger jag ut en bildbomb på hela resan.
Have a good night!



Kommentarer
Postat av: ida

underbar vecka, <3

jag skulle kunna stanna i åratal om du vet vem var där :)

2010-01-22 @ 18:15:11
URL: http://thelifeaboutmyself.blogg.se/
Postat av: sofia

Varför du inte svara på mina sms? :O

2010-01-22 @ 19:24:32
URL: http://suffepowahh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0