SNART LOV!

Herregud vad tiden går fort! Tycker inte ni det? Det bara rusar iväg! Nyss var det första december och nu är det helt plötsligt jul nästa vecka.

Dagen imorgon blir nog en slappdag. Senare på kvällen ska jag iväg och träna på friskis igen, göttans. Wiho vad jag är glad, känner mig taggad inför nästa vecka! Det är nästan inget plugg i skolan, på tisdag är det betygssamtal hela dagen så det blir nog att ta med mig godis och annat kul till skolan. Vi ska bara vääänta hela dagen! Sen är det lov, julafton och nyår! PUSSSS

 

en julbild från förra året! gulligt!


Kommentarer
Postat av: Emma :)

naww kommer ihåg det!!

picnik ftw xD<3<3<3

2010-12-18 @ 17:08:42
URL: http://fotoavemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0