Fantastisk dag!

Halloj på er!

Nu sitter jag omringad av alla mina grymma julklappar jag fått idag. Tack så mycket allesammans! Jag är verkligen helnöjd! (visar upp några av sakerna nån annan dag)

Hur har eran dag varit? Min har varit bra. Fast början av dagen var en katastrof, haha. Jag gick upp vid nio-tiden och skulle bleka mammas hår. En kvart innan mamma skulle tvätta ur färgen så kom det inget vatten! Det var tydligen en vattenläcka på Boda som hade orsakat det hela. Alltså var hela Brämhult, Boda och Hässle helt utan vatten. Hahaha, och jag tyckte det var jättekul att vattnet försvann PRECIS när mamma hade färg i håret. Så alla i familjen åkte hem till farmor för o duscha och göra i ordning oss. Vi kunde ju inte ens gå på toaletten hemma! Haha, sååå komiskt! :) Bortsett från detta har dagen varit jättebra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0