Två flickor på stan

Efter skolan åkte ju jag och Emma ner till stan. Kollade typ egenom bara en klädersaffär, sedan gick vi upp till Ica och köpte en chokladkaka och dricka. Och eftersom det regande ute så gick vi till uteplatserna på Tant Grön och åt vårat godis. Ni ska bara veta hur det såg ut, haha! Sedan kom en servitris så vi sprang iväg (brukar oftast vara så att man måste köpa något för att sitta där). Så det slutade att vi stod i en telefonkiosk och åt. Haha.

Nej nu ska jag ta och sätta mig framför tvn, för nu börjar Top Model!
Kram


Kommentarer
Postat av: Emma :)

hahah så mysigt var det ;D<3333



nästa gång blire jag som bjuder ;))<3

2010-04-28 @ 19:31:01
URL: http://fotoavemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0