monday, monday..

Hej alla!♥

Nu sitter jag här och fryser. Ska snart duscha och sen dricka varm choklad, mums!

 

Idag har jag varit med Ida och Emma i stan. Vi tittade på kläder, skor, väskor, smink m.m. Utanför en godisaffär stog en man utklädd till "Goldbären", ni vet, och delade ut godis. Först gick vi förbi och fick varsin godis, hihi. Sedan bytte vi kläder flera gånger och fick godis fyra gånger till. Haha! Efter det gick vi till en sminkaffär (den utanför Pallas) och fick se världens sötaste hundar! I promise! Det var nog en blandning av chihuahua och papillon. Det var en hona och hennes bebis, hihi. Men jag dog när jag såg dom iallafall! En 15 centimeter liten sötnos asså. =) Efter det åkte vi hem till Emma och pluggade. Tack för en bra dag, tjejer!

Nu ska jag hoppa in i duschen.
Kram!♥


Kommentarer
Postat av: Malin

SV: Vad skönt, med mig är det strålande. Händer ikväll? :D

2009-10-05 @ 20:28:01
URL: http://stopandreplay.blogg.se/
Postat av: ina

Åå vilken fin blogg :P

2009-10-23 @ 21:21:47
URL: http://stocklyn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0