God morgon!!

Hej på er!!

Har precis stigit upp från sängen och sitter här i köket hemma hos Sofia. Just nu står Sofia i duschen där nere så jag lägger in ett litet blogginlägg under tiden.

 

Igår gick jag och Sofia ner till Ica och köpte lite snacks. Vi hade också Sofias hund Neo med oss. När vi var nere vid Knalle hände en rolig sak, haha! Skrattar fortfarande åt det. Neo sprang efter en kille med skateboard så att han blev jätterädd och gjorde en rolig rörelse. Hihi.

 

Nej nu tror jag att Sofia har duschat klart. Vi hörs!

 


Btw! Grattis Foki för första priset i "Årets blogg". Du var verkligen en värdig vinnare!


Kommentarer
Postat av: lovisa

oooohja!! ;o

har du vart på konsert med dom någon gång? :DD



önskar dig en riktigt bra söndag! =)<3

2009-10-18 @ 13:21:17
URL: http://lovisafrick.blogg.se/
Postat av: Naima

Hej vännen !



Jag är en tjej som heter Naima och bedriver en blogg med just nu 240 läsare par dag jag vill jätte gärna att det ska fortsätta växa och vill också bli Finlands bästa bloggerska, Varför ? Ju för att i Finland finns inte många bloggare och det skulle vara jätte roligt om du skulle vilja hjälpa mig med det.

Har också frågestund i bloggen så ställ vilken fråga som helst !



Kram // Naima ( www.naaimas.blogg.se )

2009-10-19 @ 15:59:58
URL: http://naaimas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0