Tisdag

Hejsan!
Idag har jag inte gjort något speciellt. Efter skolan gick jag och Emma ner till Södra torget-kiosken och köpte lite godis. ^^ Sen träffade vi Lisl och Lovisa också. Så vi var med dom en stund tills Emma skulle hem. Sedan kom bussen från regementet så jag fick sällskap av Lisa på väg hem sen. =)

Nu sitter jag och tittar på tv.. ;p Det finns inga bra program just nu. Funderar på att sätta på någon bra film. ;)
Vad har ni gjort idag då?

Dagens;

Adidas-tröja: Ellos.se
Svart linne: JC
Blåa jeans-leggings: H&M

Hoppas att ni har haft en bra dag! ;)

Kommentarer
Postat av: emma

jodå tack (: hur har din kväll varit?

Postat av: MizthaNguyen

svar: awutack så mcyket thihih din va rockså fin :) :D

2009-11-12 @ 17:26:01
URL: http://mizthanguyen.blogg.se/
Postat av: THEALEKSANDRAS

snygg tröja!

2009-11-14 @ 13:05:06
URL: http://HTTP://THEALEKSANDRAS.BLOGG.SE

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0