Rubrik...?

På förmiddagen åkte jag ner till stan och träffade Sofia. Vi åt på Böffen som vanligt. Haha!
Sedan gick vi till en glassbar och åt glass.  Jag tog choklad och lion, mmumah...  Sen gick vi lite i stan och så. Och så hände en liten rolig sak, hihi. Det kom en dam till oss och ba: " Åh, vilka fina frisyrer ni har! Riktiga Hollywood-stjärnor". Haha!
Efter det vandrade vi hem. Det var verkligen jättevarmt ute så jag sa " Kan det inte börja spöregna nu?!".  Efter jag sa det så började åska och blixtra. Hehe... Sen kom regnet!  Så vi fick stanna under ett träd en stund, men sen sprang vi hem till Sofia.
Tack för dagen :]

/ hanna♥




Kommentarer
Postat av: soffan

Mjau! Tack för dagen själv =) <3

2009-06-30 @ 21:05:47
Postat av: MAHSA'

Bara föratt glassen ser sjukt good ut :0

2009-06-30 @ 22:22:50
URL: http://mahsat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0