Hörs imorgon!

Hur har ni det? Har ni haft en bra dag? Tro det eller ej, det har iallafall varit den härligaste dagen på hela 2011 idag. Underbart.

Ska nu börja göra i ordning mig lite smått. Ikväll blir det att träffa vänner och fixa lite grejor. Berättar nån annan dag! För övrigt är jag så mätt att jag nästan dör... Har ätit en massa mat, godsaker och annat idag. Och ikväll blir det ju självklart en massa mer. Mmmmm, alltid gott med mat!

Men ska som sagt börja göra i ordning mig så vi hörs imorgon eller sent ikväll. Puss puss ♥

en liten bild från efter ett litet shoot ute i kylan förra veckan. direkt efter bilderna blev det fort att få å sig långbyxor, jacka och paraply. vissa bilder blev riktigt grymma! visar er kanske senare när jag fått dom in i datorn.

Kommentarer
Postat av: sofia

naw söt! <3

2011-04-10 @ 12:16:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0