090924

God morgon allesammans!

Nu sitter jag i skolan och gör det sista av min BoF-uppgift. Jag är inte så bra på att göra självporträtt, men jag gör så gott jag kan! Passar också på att titta på lite kläder på internet. Försöker hitta en hood-tröja som Anders Carlsson hade på sig i idol. Hmm, jag tror inte att den finns här i sverige iallafall. Den var iallafall svart med mörksvarta vingar på ryggen. Dom syns knappt, men när man kollar noga är det riktigt snyggt! =) Såg också en i skolan som hade en liknande. (printscreenar en bild när jag har kommit hem!)


Nej nu måste jag fortsätta med bilden..

Pussar!!




Kommentarer
Postat av: Malin

SV: Godmorgon!

Låter som någon tröja från Shock.se kanske? :) Allt bra med dig denna kyliga morgon?

2009-09-24 @ 09:30:14
URL: http://stopandreplay.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0