Helt slut

Goood morgon.

Ligger nerbäddad i soffan och skriver det här. Efter galna o roliga dans-kvällar/nätter i Gamleby är jag helt slut! Skulle gärna tagit en film-söndag idag, bara ligga och titta på film och bara va... Men så kommer skolan in i tankarna! Får panik så fort jag kommer och tänka på skolan, nu när jag har två redovisningar nästa vecka. Och när man inte ens har börjat plugga blir det inte bättre... Hehe!

Får la plåga mig själv med läxor och grejor som jag inte ens fattar..! Ååhh, blir såå trööött!


bild från igår. mötte upp sofia på stan och firade hennes födelsedag i efterskott! eftersom jag var borta då hon fyllde år tog vi det nu istället. min present till henne var världens ballaste iPhone-skal och mat & glass på böffen. myspys! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0