10 år sedan - DAGEN SOM FÖRÄNDRADE VÄRLDEN


Idag är det prick tio år sedan två passagerarflygplan kapades och kraschade in i World Trade Centers tvillingtorn. Under hela morgonen kommer jag sitta bänkad framför TVn och lyssna på vad alla har att säga om detta och se hur det såg ut den 11 september 2001. 

Jag har tittat på videor och filmer om WTC och det är så obeskrivligt. Dagen som förändrade världen. Ja, det stämmer verkligen. Hela världen påverkades av detta. Och jag kan inte ens föreställa mig de människor som såg detta hända.

Jag har själv varit på Ground Zero. Där var ett enda stort hål i marken där tornen hade stått. Blommor, kransar, kors... Plus ett stort torn som håller på att byggas. Ett nytt World Trade Center. Känslan att bara komma dit var underlig. Tänk att tvilling tornet stod just där!

R.I.P alla som omkom under denna tragedi ♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

<3

2011-09-12 @ 16:57:29
Postat av: Johannes

Det är helt sjukt hur någon människa kan göra en sån sak asså...

R.I.P

jag har sett nån film om de, den var skitbra (även fast den var 4timmar lång)



Och jag fick en syssling den dagen så lite lycka fanns de iaf!

2011-09-13 @ 20:20:45
URL: http://johannesfoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0