Snicksnack gällande skolavslutningskläder

Hjälp, är det bara jag som inte har hittat något till skolavslutningen än? På bussen, i skolan, på stan, överallt hör man folk snacka om att dem redan hittat. Och vissa säger att det är ganska bråttom så att det inte tar slut som det kan göra om ett par veckor.

Själv har jag inte hittat nånting... Eller, jag har inte tittat än. Men det går ju så himla fort?! Fast det är ju iofs himla gött ;) Jag tror det blir en vit i år iallafall, den klassiska och bästa färgen. Fast en utav mina favoritklänningar var faktiskt blå. Oh my god vad snygg den var!! Har tyvärr ingen bild på den, men den användes flitigt den sommaren.


hittade några bilder i arkivet sen förra året. det var en riktig piss-avslutning! alla tjejer frös med sina bara ben, våta grässtrån i skorna och ett enda stort paraplyhav. usch nej, det var inte kul det. hoppas på en fin avnslutning i år iallafall! men man vet ju aldrig med borås...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0