Klippt av håret...

Då var det gjort! Drog till frissan och klippte av mig håret. Det är såååå kort!!! Bara skallen kvar.

Alltså, inte riktigt, men gud vad jag saknar mitt långa hår. Drog till HBC (bästa salongen nånsin!) och bad dem klippa av de slitna topparna. Haha shit vad jag hade slitit hår alltså.. Skäms på mig. Så jag tvingade mig själv att klippa av allt slitna & då blev det en aning kortare. Vad kan det ha vart? 3-4 centimeter? Och dem skulle jag gärna ha tagit tillbaks.

Nåja, blev av med det slitna iallfall! Kan ju inte gå runt som ett fult troll om dagarna. Men lyckligtvis växer mitt hår så otroligt fort så det ska nog bli finfint i sommar.  3 centimeter. Haha, aa, det är mycket att oroa sig för.



före med lockigt

Kommentarer
Postat av: Ida

Ska klippa mig idag! Men om det blir konstigt är det ju tur att de växer ut så fort! :)<3

2011-05-28 @ 10:01:06
URL: http://thelifeaboutmyself.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0